Powstanie firmy

Firma Sertum Sp. z o.o. powstała w 2008 roku i postawiła sobie za cel stworzyć unikalne rozwiązanie biznesowe dla rynku farmaceutycznego.
Naszym sztandarowym produktem jest Platforma Sertum - internetowa farmaceutyczna platforma handlowa. Platforma Sertum powstała jako unikalne narzędzie dla grup zakupowych, sieci aptek, a także dla producentów leków oraz hurtowni. Zapewnia szybką i bezbłędną wymianę danych pomiędzy wszystkimi uczestnikami platformy.
Unikalne rozwiązania techniczne opracowane przez Sertum Sp. z o.o. umożliwiają zbieranie informacji z różnych oddziałów firmy i wyświetlanie ich w postaci aktualnych raportów, dostępnych za pośrednictwem Internetu z dowolnego miejsca na ziemi.
Wszystkie oferowane przez Sertum Sp. z o.o. produkty zostały stworzone w oparciu o najnowsze rozwiązania firmy Microsoft, a nasza firma jest certyfikowanym partnerem firmy Microsoft od października 2010r.

Microsoft Certified Partner 

Kompetencje

Nasza firma, która istnieje od 2008 roku, zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla branży farmaceutycznej. Specjalizujemy się w rozwiązaniach transmisji danych (FTP, HTTP, SOAP, WebServices) oraz sprzęgach systemów wymieniających te dane między sobą. W procesie produkcji używamy do implementacji najnowocześniejszych języków programowania (C# .NET) oraz gotowych rozwiązań firm trzecich (MS Framework, komponenty wizualne zachodnich marek). Do przetwarzania danych stosujemy jedne z najwydajniejszych silników baz danych: Microsoft SQL 2008.
Naszymi sztandarowymi produktami są: „Platforma SERTUM” oraz „RaportNet”.
„Sertum” jest aplikacją stosowaną na różnych poziomach zarządzania firmą. W zależności od uprawnień zalogowanego użytkownika otrzymuje on dostęp do właściwych modułów. Obecnie „Platforma Sertum” w znacznej części realizuje dostęp do ofert specjalnych, możliwości składania do nich zamówień, raportowania zakupów, sprzedaży i stanów magazynowych z wielu punktów równocześnie. Dla hurtowni „Sertum” jest narzędziem do odbierania zamówień i sprawnego zarządzania nimi. Daje bardzo duże możliwości filtrowania, odszukiwania informacji o zamówieniach i ofertach stosując dowolne kryteria wyszukiwania.
„RaportNet” to narzędzie odpowiadające za wymianę danych po stronie Klienta. Jest to bezobsługowa aplikacja instalowana u Klienta, która komunikuje się z lokalną aplikacją lub bazą Klienta zapewniając wymianę danych z centralą.
Nasze rozwiązania pracują na współdzielonym serwerze bazodanowym co znakomicie sprawdza się w systemach centralnych, takich jak SERTUM, gdzie duży nacisk położony jest na sprawną komunikację i wymianę informacji.